الخميس، 16 أغسطس 2012

معلومات مفيدة اتحداك لو تعرفها


معلومات غريبة ومدهشة...!!!!!.

صورة

معلومات مفيدة جدا

معلومات غريبة ومدهشة...!!!!!.


صورة

احلى واجدد رسائل عيد الفطر

وبدأ العد التنازلي في كل الامة العربية والاسلامية والمصرية والكرة الارضية لاستقبال عيد الفطر المبارك 2012 وتوديع شهر رمضان الكريم.
وقبل ما يبدأ اي حد الاستعدادات واعلان حالة الطوارئ وشرا لبس العيد او عمايل الكحك والبسكويت واحسن ما تتلهي ورا مشاكل الكهربا اللي علطول بتنقطع وحماية عيد الفطر الي ممكن تروح عليك الحق ابعت اكبر كم من اجمد رسائل عيد الفطر مصرية و مسجات تهاني مضحكة للموبايل للتهنئة طبعا بالعيد المبارك .
و طبعا بدل ما تعصر دماغك في الحر على فاشوش بحثاً عن رسائل عيد الفطر المبارك 2012 مصرية ها تلاقي هنا كمية لا بأس بها ومجموعة حلوة و جامدة من رسائل عيد الفطر مصرية طبعا وعربية وكمان مضحكة.
ومما لاشك فيه رسائل عيد الفطر مصرية تنفع لمين ما كان: للزوجة للحبيب لبنت الجيران وحتى البقال اللي تحتيكم
ايدك على الموبايل واستغل الفرصة حالا مع اجمد رسائل عيد الفطر الجديدة:

اجدد مسجات لعيد الفطار المبارك

عيد الفطر المبارك خلاص على الابواب وانت نازل تشتري لبس جديد جهز شوية مسجات عيد الفطر السعيد 2012 وابعت لكل اللي تعرفهم تهنئة مع رسائل عيد الفطر 2012 للصغير للكبير للقريب والبعيد و للحبيب طبعا ومما لاشك فيه.
سارع الان بارسال مسجات عيد الفطر 2012 وقبل ما تبدأ الصلاة والتكبيرات تكون بعتتت احلى المسجات وكل سنة وانتوا طيبين

رسائل لعيد الفطر 2012

رسائل عيد الفطر 2012

قبل ما تيجي ليلة العيد الصغير 2012 خلاص استعد بشوية مسجات موبايل بمناسبة حلول عيد الفطر المبارك  2012 حبة يعني من اجمل رسايل للعيد.
لو معجبكش ولا واحدة هتلاقي غيرهم هنا كمان ولو عندك احلى من رسائل عيد الفطر 2012 سيبهالنا في التعليقات وبتاخد ثواب على كل واحدة من رسائل عيد الفطر 2012 استعد باجمل تهنئة في مسجات  لعيد الفطر 2012 وجهز موبايل من غير بخل  بسرعة :

رسايل لحبيبك بعيد الفطر

دول شوية مسجات عيد الفطر المبارك 2012 تسهل عليك تهني كل اللي تعرفهم يعني للحبيب والقريب واللي بقالك كتير كمان لا شفتهم ولا كلمتهم ابعتلهم مسجات تهنئة بمناسبة عيد الفطر المبارك 2012 ومتنساش نقي بعناية رسائل عيد الفطر 2012 المبارك السعيد ان شاء الله.
وشوف مين اكتر ناس بتعزهم ابعتلهم اجمل تهنئة في رسائل موبايل عيد الفطر المبارك :

مسجات مضحكة لعيد الفطر المبارك

بتفكر في رسائل عيد الفطر مضحكة يعني نفسك في حبة مسجات موبايل بمناسبة العيد الصغير عيد الفطر مضحكة تبعتها للحبيب او لكل اللي تعرفهم نفر نفر ..
الحق فترة اوكازيونات المسجات قبل ليلة العيد بايام وارسل اكبر عدد من رسائل عيد الفطر مضحكة 2012 مصرية وغير مصرية
.. مقالب ونكت جامدة واحلى كلام عن في مسجات موبايل و  رسائل عيد الفطر مضحكة جدا موت ..
شوف واحكم على رسائل عيد الفطر مضحكة 2012 او 2013 وانت وذوقك :

رسايل عيد الفطر المبارك

بلاش تقعد تستنا وكده خلاص دول حبة رسائل عيد الفطر 2012 تبعتهم كده بسلاسة وبهدوء لكل اللي بتعزهم او لكل الموجودين عندك ومسجلهم في الموبايل.
بلاش بخل يعني فرصة وقبل الشبكات ما تزدحم ابعت رسائل عيد الفطر ابدأ بتهنئة حلوة مع رسائل عيد الفطر حبة مسجات جامدة جدا 2012 – 2013 والله لسه بدري يا شهر الصيام :