الأحد، 15 يوليو 2012

نكت جامدة جدا هتموت من الضحك

نكت جامدة جدااااااااا

واحد رخم عرف ان الاموات بتحس وتسمع باللى بيحصل حواليها راح الترب و شغل الكاسيت على العالى باغنية الحياه حلوه
 واحد باشا الزمن دار عليه وافتقر حب يشتغل اشتغل بتاع فجل وجرجير وقف فى السوق وهو لابس الطربوش وبيقول فجل يا حوش جرجير يا كلاب
  =====================
 مره واحد بخيل قوى خبط فى حيطه اتعور جامد اوى وقعد ينزف شافه واحد عسكرى قاله اشوفلك دكتور قاله لا شوفلى حد يشترى الدم اللى نازل دا

  =====================
 فى يوم المراة العالمى اجتمع 3 ستات واحدة امريكية والتانية فرنسية والتالتة صعيدية , قالوا لازم نحبب رجالتنا فينا ونعرفهم قيمتنا فاتفقوا محدش فيهم هيقوم بواجبات البيت لمدة اسبوع ويتقابلوا بعدها يعرفوا النتيجة . بعد اسبوع ..........
الامريكية : اضربت عن شغل البيت ومشفتش حاجة اول يومين لكن بعد كدة جة صالحنى واتاسفلى .
الفرنسية : اضربت عن شغل البيت ومشفتش حاجة اول يومين لكن بعد كدة جة وجابلى ورد وقالى انا هاعمل كل حاجة .
الصعيدية : اضربت عن شغل البيت ومشفتش حاجة اول يومين لكن بعد كدة ابتديت اشوف بعنيا اليمين شوية بشوية
  =====================
 مسؤل كبير اوى راح يفتتح حمام سباحه فى نادى فى الصعيد فكان فى استقباله رئيس النادى فقام بشرح حمام السباحه وقال ده يافندم المنط الاربعين متر تعالى يامحمدين نط ؟؟ فنط محمدين  وده يا فندم المنط الاستين متر تعالى ياعثمان نط فن عثمان قال المسؤل لاء هايل هايل لاء كله تمام رد رئيس النادى وقله لاء يافندم ولسه لما نملا  ميه ؟؟؟؟
=====================
مرة واحد صعيدى راح معرض ادوات كهربائية وقال لصاحبة انا عايز التلاجة دى قال لة احنا مش بنبيع لصعايدة خرج الصعيدى ولبس بدلة و رجع قال لصاحب المعرض انا عايز التلاجة دى قال لة احنا مش بنبيع لصعايدة خرج الصعيدى ولبس فستان و رجع قال لصاحب المعرض انا عايز التلاجة دى قال لة انا مش قولتلك احنا مش بنبيع لصعايدة رد الصعيدى و قال انا عايز اعرف انت بتعرف انى انا صعيدى ازاى قال عشان دى مش تلاجة دة بوتجاز
  =====================
 واحد كسلان جداً ...بيقول لصاحبه : مش انا اشتغلت . قال له مبروك اشتغلت فين ؟؟
قال له في مطبعه... اقعد علي الورق علشان ما يطرش
  =====================
 قمة سوء الحظ :-
انك تبقي في اوتوبيس كله ستات ومستني الاوتوبيس يعمل حدثة علشان تقع علي رجل وحدة
وفجأة الاوتوبيس عمل حادثة ولقيت نفسك في حجر السواق
  =====================
 مرة واحد متجوز عنده دولاب قافله 20 سنة والمفتاح معاه هو بس... مراته هتتجنن وتعرف ايه اللي جوه الدولاب... وفي يوم راح الشغل ونسي المفتاح... مراته فتحت الدولاب لقت 20 الف جنيه.. وبيضتين!!!
لما رجع سألته ايه حكاية البيضتين دول؟ قالها بصراحه... كنت كل ما أخونك مرة أحط بيضاية في الدولاب... الست قالت عشرين سنه جواز ومرتين بس... مش مهم... فسألته طب والعشرين الف جنيه؟ قالها كنت كل ما اجمع كرتونه بيض اروح ابيعها
=====================
مرة واحد بيحلم كل يوم بماتشات كتاكيت... راح للدكتور... فقاله هديلك حقنة دلوقتي ومش هاتحلم بيهم تاني خالص... قاله خليها بكرة يا دكتور علشان النهاردة ماتش النهائي
  =====================
 مرة واحد بيسأل صاحبه ايه الفرق بين الكلاكس وجهاز الانذار قاله الكلاكس آلة تنبيه للناس أنك تمتلك سيارة أما جهاز الانذار فهو آلة تنبيه للناس انك تمتلك سيارة تستحق السرقة
  =====================
 مرة واحد فلسطينى وواحد اسرائيلى واحد عربى محبوسين فى اسانسير واحد مع بعض
فا الفلسطينى قال : انا افتح الباب وانط احسنلى اموت شهيد احسن من اموت جمب اسرائيلى
الاسرائيلى قال: انا احسنلى اموت مخنوق ولا انتحر وفلوس التامين تضيع على ولادى
فسالوا العربى هاتعمل ايه
قال: مش عارف بس حددوا بسرعة علاشان عايز ادخل الحمام
=====================
مرة واحدجاهل اتجوز واحدة خلفت بعد 3 شهور حلف يقتلها
قالتله تعال نحسبها انت اتجوزت من كام شهر
قالها 3
قالتله وانا اتجوزت من كام شهر ؟قالها 3
قالتله واحنا اتجوزنا من كام شهر ؟قالها 3
قالتله 3و3و3 يساوي 9
قالها صدق اللي قال العلم نور
=====================
واحد مسطول راح مطعم وقال لصاحب المطعم سندوتش طعمية من غير سلطة.. صاحب المطعم كمان مسطول قال له من غير سلطة ايه! قال له : من غير سلطة قوطة - صاحب المطعم : ماعنديش سلطة قوطة اعمله من غير سلطة طحينة

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق